7 Aralık 2013 Cumartesi

En Güzel 10 Koreli Aktris!

Bu etiketi bu gün boş boş düşünürken yapmak aklıma geldi. Listeyi tamamen kendi göz zevkime göre yaptım. Şuda buda olmalıydı derseniz haklısınız ama tamamen kendi göz zevkim.
Neyse, hemen başlıyorum.

1- Im Yoona


Bence Korenin tartışmasız en güzel kızı Girl's Generation'dan Im Yoona. Hem bu kadar sempatik hemde bu kadar güzel nasıl olabiliyor bilmiyorum! Love Rain & Cindirella Man gibi dizilerde başarılı bir oyunculuk sergiledi. Bana göre en güzel kpop & kdrama kızı Im Yoona...

2 - Krystal Jung


Krystal, şu anda The Heirs dizisinde en şeker olan karakter Lee Bo Na'yı canlandırıyor. Bence Korenin en sempatik kızlarından biri. Zaten Im Yoona'ya en çok benzeyen ünlü olarak seçildi. Aynı zamanda f(x)'in üyelerinden biri.

3- Sulli


Sulli şu ana kadar To The Beautiful You'da oynadı. Ben çok beğendim oyunculuğunu. Seside harika, fiziği ve yüzüde çok güzel! Daha ne olsun!

4- Park Shin Hye


Artık onu tanımayan yoktur sanırım. Ama şöyle bir özet geçmek gerekirse You're Beautiful, Heartstrings, Flower Boy Next Door gibi gündemde hala duran dizilerde oynadı. Aynı zamanda hala Lee Min Ho ve Kim Woo Bin ile birlikte The Heirs'te oynamakta.

5- Bae Suzy


Gu Family Book ve Dream High gibi gündemde kalan dizilerde oynadı, aynı zamanda Miss A grubunun üyelerinden biri. Çok güzel bulduğum bir oyuncu & şarkıcı.

6- IU


IU'yi tanımayan yoktur herhalde. IU, bence Korenin gelmiş geçmiş en sempatik oyunculuğunu yapan ve en güzel sesine sahip olan ünlü. Şu anda Jang Geun Suk ile birlikte KBS2'nin dizisi Bel Ami namıdeğer Pretty Man'de oynuyor.

7- Yoon Eun Hye


Marry Him If You Dare ile tanıdığım oyuncu. Aslında daha bir çok dizide rol almış ama zahmet edip araştırmaya Marry Him If You Dare dizisinden sonra karar verdim. Bence çok güzel bir unni. :3

8 - Yoo In Na


Queen In Hyun's Man dizisinde performansı aşırı mükemmel bulduğum oyuncu. You Are The Best Lee Shin ve Secret Garden gibi dizilerde yan rol olarak yer aldı. 31 yaşında olmasına rağmen bir çok genç Koreli güzele taş çıkarttığını düşünüyorum.

9- Jung So Min 


En bilindik dizisi Playful Kiss tabii ki. Ben hayatımda bu kız kadar şeker bir kız tanımadım! Can We Get Married dizisinde en başarılı oyunculuğunu sergilemiş olduğunu düşünüyorum, kesinlikle bu listede olması gereken bir aktris! 

10 - Park Jiyeon

Jiyeon zaten çok bilindik bir şarkıcı ama ben Dream High 2'de gerçekleştirdiği performansa tek kelimeyle bayılmıştım, oyunculuk konusunda bilindik olmasada listemde olması gerekliydi!

Neysee, bu etiketi devam ettireceğim mutlaka. Umarım adil bir dövüş(?) olmuştur! Listeyi hazılarken çok eğlendim sizde düşüncelerinizi yorumla belirtirseniz mutlu olurum!




1 yorum:

  1. Bence Park Shin Hye 1 ci sırada olmalı çok güzel bir kadın ve ne giyerse giysin ona çok yakışıyo hiç bir elbise üstünde kötü durmuyo ve oyunculuguna bayılıyorum The Heirsla tanıdım diger dizilerınıde izledim ama The Heirs ta çok güzel oynadı tabikide Lee Min Hoyla birlikte ve Park Shin Hye çok tatlı, senpatik,enerji dolu onu çok seviyorum ve Lee Min Hoyla sevgili olmasını istiyorum ve suzy den nefret ediyorum sevmiyorum onun karakteri bana itici geliyo ve ayrıca gerçektende liste güzel olmuş emegine sağlık.

    YanıtlaSil