14 Aralık 2013 Cumartesi

The Heirs


Adı: The Heirs / The Inheritors
Türü: Romantik
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Dönemi: 9 Ekim 2013
Ülke: Güney Kore

Konusu & Yorumum:

Konusuyla başlamak, sonra yorumlarıma geçmek istiyorum.
Spoiler vermeden şöyle anlatabilirim, dizide zengin insanların ilişkileri, dostlukları ve rekabetleri anlatılıyor. Cha Eun Sang ise fakir bir kızımız, ablası Amerika'da yaşıyor ve o da onu ziyaret için ABD'ye gidiyor. Orada Kim Tan ile tanışıyor ve daha sonra her şey oluyor zaten :') Aşk üçgeninden bahsetmek bile istemiyorum..

Evet, inanamıyorum ama bu dizi de bitti. 9 Ekim yani ilk başladığı gün, telefonumda onlarca alarm ve hatırlatma kurmuştum, takvimimde ve ajandamda kocaman işaretlemeler vardı, aylar öncesinden bekliyordum The Heirs'i. Ve şimdi bitti.
Daha önce de biten dizilerde çok üzülmüştüm ancak bu Boys Over Flowers bittiğinde hissettiğim gibi oldu. Şöyle: Hayır, cidden bitti! Bitti, evet bitti. Aman Allah'ım, bu dizi bitti! Yeni bölüm gelmeyecek. şeklinde bir his. Buruk bir şey ve acıtıyor. Hala inanamıyorum!
Diziyi yorumlamak için bitmesini bekledim, bunu da söylemiş olayım.
İzlediğim en muhteşem dizilerden biriydi, gelmiş geçmiş en harika dizilerden biriydi diye düşünüyorum. Oyuncular ve oyuncuların performansları harikaydı. Her şeyiyle muhteşemdi.
Elveda The Heirs, seni çok sevdik ve özleyeceğiz!

Oyuncular:

Park Shin Hye - Cha Eun Sang
Lee Min Ho - Kim Tan
Kim Woo Bin - Choi Young Do
Krystal - Lee Bo Na
Choi Jin Hyuk - Kim Won
Kang Min Hyuk - Yoon Chan Young
Kim Ji Won - Rachel Yoo
Kang Ha Neul - Lee Hyo Shin
Jeon Soo Jin - Kang Ye Sol
Park Hyung Shik - Jo Myung Soo

Replikler:

[Resim: 21kkpvt.png]

Puanım:

*****



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder