20 Aralık 2013 Cuma

BIGBANG


Blogda ilk defa müzikle alakalı bir yazı var!
Yakın arkadaşlarımdan birinin (Rumeysa) isteği üzerine ilk olarak bu muhteşem grubu tanıtıyorum.

Öncelikle; grupta G-Dragon, TOP, Taeyang, Daesung ve Seungri isimli 5 tane üyemiz var.
Grup insanların Kore müziğine ilgi duymasını sağlamıştır, benim düşüncem bu. Gruptaki üyeler zaten birbirinden harika, şarkılar muhteşem ve müzik dünyasında da saygın bir yere sahipler.
Big Bang hayranları VIP'dir bir kere! ^-^
Grup 2006'da var olmuştur. Bir çok ödül kazanmışlardır, pek çok şarkıları vardır ve turları da olmuştur.
Grubumuz gerçekten başarılı yani dostlar.

Harika bir playlist buldum şarkılarını öğrenmek istiyorsanız, gitmek için TIKLAYINIZ.

Kısacası Big Bang'imiz de böyle :'9 Bu harika grubu destekliyorum ve çok da seviyorum, devam etsinleer!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder